HOME PAGE HOME PAGE
Neděle 08.06.2025
 
AREÁL SOLISKO
Dopravní přístupnost
Mapa areálu
Lyžařské trasy
Občerstvení
Lyžařská škola
SKI servis
Půjčovna lyží
Parkoviště
Fotogalerie
Ceník služeb
Napište nám
SJEZDOVKY A VLEKY
Sjezdovka 600 m
Sjezdovka 450 m
Sjezdovka 280 m
AKTUALITY A ZPRÁVY
Aktuality
Akce v regionu
HORNÍ BEČVA
Obec Horní Bečva
Historie obce
Symboly obce
Památky a architektura
Kultura a zábava
Přírodní zajímavosti
Turistické zajímavosti
Sport a relaxace
Ubytování a stravování
Obchod a služby
Vzdělávání
Zdravotnictví
Policie a hasiči
Pohotovostní služba

Školení pracovníků turistických informačních center

BRNO - Včera se v budově Krajského úřadu uskutečnil 2. ze čtyř seminářů pro pracovníky turistických informačních center Jihomoravského kraje.
"Cílem školení je poskytnout účastníkům co nejvíce praktických informací, které využijí při sběru, zpracovávání a poskytování turistických informací tak, aby TIC byla aktivní a užitečnou součástí struktury cestovního ruchu v Jihomoravském kraji", uvedla jeho organizátorka Štěpánka Orsáková.
Školení pracovníků TIC Jihomoravského kraje
Seminář zahájil ing. Ivo Minařík, vedoucí odboru regionálního rozvoje Krajského úřadu, a předal slovo ing. Petru Kratochvílovi z České centrály cestovního ruchu. Tématem jeho přednášky byl stávající systém a organizace cestovního ruchu v ČR, srovnání s vybranými příklady ze zahraničí. Mj. hovořil o programech rozvoje cestovního ruchu v regionech a o marketingovém managementu turistické destinace Jihomoravského kraje.
Druhý programový blok semináře byl v režii Luďka Šorma, ředitele sekretariátu Asociace turistických informačních center ČR a provozovatele Informačního centra města Pardubic. Objasnil smysl a poslání profesního sdružení (cechu) turistických infocenter, zevrubně se zabýval definicí informačního centra, činnostmi hlavními i vedlejšími (doplňkovými), společenským a ekonomickým významem IC pro region i vztahy s ostatními subjekty cestovního ruchu. V diskusi s účastníky analyzoval možnosti právní formy IC v ČR, problematiku značení [i], ekonomiku provozu infocentra a shodl se s přítomnými na potřebě vytvoření vzorových rámcových rozpočtů finanční náročnosti různých kategorií rozsahu a kvality poskytovaných služeb. Závěr semináře byl věnován praktické ukázce metodiky práce s informacemi.
Zájem účastníků o svůj odborný profesní růst, jenž z atmosféry semináře vyzařoval, byl příjemnou odměnou pro všechny organizátory i lektory. Pro Asociaci turistických informačních center ČR je i velkou motivací (a zároveň příslibem) k dalšímu rozšiřování členské základny a k postupnému zlepšování podmínek a kvality fungování naší specifické profese.

(šm)

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 02.04.2003 v 18:39 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®