HOME PAGE HOME PAGE
Neděle 08.06.2025
 
AREÁL SOLISKO
Dopravní přístupnost
Mapa areálu
Lyžařské trasy
Občerstvení
Lyžařská škola
SKI servis
Půjčovna lyží
Parkoviště
Fotogalerie
Ceník služeb
Napište nám
SJEZDOVKY A VLEKY
Sjezdovka 600 m
Sjezdovka 450 m
Sjezdovka 280 m
AKTUALITY A ZPRÁVY
Aktuality
Akce v regionu
HORNÍ BEČVA
Obec Horní Bečva
Historie obce
Symboly obce
Památky a architektura
Kultura a zábava
Přírodní zajímavosti
Turistické zajímavosti
Sport a relaxace
Ubytování a stravování
Obchod a služby
Vzdělávání
Zdravotnictví
Policie a hasiči
Pohotovostní služba

Informace pro podnikatele - "Centrální registrační místo

Živnostenské úřady budou šetřit podnikatelům čas. Zjednodušení administrativy pro podnikatele je jednou z hlavních priorit živnostenských úřadů.
V těchto dnech se na mnohých obecních živnostenských úřadech v celé naší republice objevilo nebo objeví označení "Centrální registrační místo". Co se pod tím názvem skrývá? Vláda svým Usnesením č. 1006 ze dne 20. října 2004 schválila projekt - Zjednodušení administrativních postupů při vstupu a v průběhu podnikání (ZAP).
Princip spočívá ve vytvoření tzv. Centrálních registračních míst na obecních živnostenských úřadech (CRM). V první etapě budou podnikatelé moci získat na živnostenských úřadech formuláře potřebné k vstupu do podnikání nejen z oblasti živnostenského podnikání, ale i z oblasti registrace na finančním úřadu, okresní správě sociálního zabezpečení popř. úřadu práce. Pracovníci živnostenských úřadů jsou odborně vyškoleni tak, aby mohli pomoci podnikatelům při vyplňování těchto formulářů.
V dalších etapách (v letech 2006-2007) se předpokládá vypracování a přijetí legislativních změn, které umožní další zjednodušení systému registrace, která bude probíhat na jednom místě, navíc podnikatel již nebude muset zvlášť dokládat výpis z Rejstříku trestů, potvrzení o bezdlužnosti apod.. Předpokládá se on-line propojení agend jednotlivých úřadů. Tomu odpovídá i zavedení nového Informačního systému registru živnostenského podnikání postupně na všechny obecní živnostenské úřady v roce 2005.
Cílem projektu je oběh dokladů mezi úřady, ne jako doposud obcházení úřadů podnikateli.
Pracovníci obecních živnostenských úřadů jsou na realizaci těchto projektů připraveni a doufají, že tyto kroky usnadní podnikatelům jejich administrativní zatížení a přinesou očekávaný efekt.

Ing. Marek Pospíšil
vedoucí odboru živnostenského

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

DALŠÍ INFORMACE: ODBOR ŽIVNOSTENSKÝ
Zveřejněno 30.03.2005 v 16:14 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®